معماران جوان

داشتنت ماضـی بود... آنهــم بعــــــید.....!!

معماران جوان

داشتنت ماضـی بود... آنهــم بعــــــید.....!!

خانه بلوم از گریگ لین

خانه بلوم از گریگ لین

بقیه در ادامه مطلب!

خانه بلوم بر روی زمینی با مقیاس بسیار کم، در میان دو قطعه مجاور و با چشم اندازی به اقیانوس آرام ساخته شده است. نمای بیرونی آن، همچون جعبه ایست که از پنجره هایی کامل با لبه های پوشیده از فولاد ضد زنگ تشکیل شده است. خطوط ممتد پنجره ها بر روی نماهای شرقی و غربی نیز ادامه می یابند و با ضلع شمالی آن، پنجره هایی در گوشه ها می سازند.

طراحی داخلی خانه با سطوحی منحنی صورت گرفته است که از سقف به دیوارها کشیده می شوند و فضاها، مبلمان و سطوح نورگیر را شکل می دهند. این خانه در دو و نیم طبقه همراه با پارکینگ ساخته شده است ، بصورتیکه اتاق خدمتکار و انباری ها در زیرزمین واقع شده اند. در اولین طبقه کامل، اتاق نشیمن و در سطحی بالاتر از حیاط، غذاخوری و آشپزخانه قرار دارند. در فضای باز کنار نشیمن، لوستر فایبرگلاس درخشانی به سقف متصل شده است. در میان فاصله غذاخوری و آشپزخانه،سطوح منحنی طرح، دو فضای دفتر کار و سرویس بهداشتی را ایجاد می کنند. در فضای نشیمن، برآمدگی ای در دیوار برای تعریف شومینه تعریف شده است.در امتداد دیوارهای جانبی، سه اتاق خواب در طبقه بالاتر واقع شده اند و دیوار میان اتاق خواب اصلی و حمام آن، از انحنا های طرح تبعیت می کند.

برای ساخت دیوارهای انحنادار در تالار و شومینه از چوب با قطع لیزر عمودی استفاده شده است که پوشانده شده و با گچ روکش شده اند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پلان ها

برش ساختمان


نظرات 1 + ارسال نظر
صدف بلاگ 25 - آذر‌ماه - 1391 ساعت 23:33 http://sadafblog.com

سیستم وبلاگدهی صدف بلاگ
- عدم نمایش هر گونه تبلیغ و پیام بر روی وبلاگ ها
- اختصاص یک آدرس اینترنتی بصورت http://YourName.SadafBlog.com
- اختصاص 1گیگابایت فضا برای آپلود فایل در پنل مدیریت وبلاگ (جدید)
- امکان دوستی و چت بین اعضا
و امکانات بیشمار دیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد