معماران جوان

داشتنت ماضـی بود... آنهــم بعــــــید.....!!

معماران جوان

داشتنت ماضـی بود... آنهــم بعــــــید.....!!

سوتو سوتو ؛ از انباری تاریخی تا مرکز خریدی مدرن

سوتو سوتو ؛ از انباری تاریخی تا مرکز خریدی مدرن

بقیه در ادامه مطلب!

سوتو سوتو ، یک انبار بسیار قدیمی بوده است که در امتداد رودخانه هوآنگ پو قرار دارد و به بارانداز قدیمی نیز مشهور است.تاریخ طولانی این انبار، مبنایی برای کانسپت های اولیه این طراحی توسط HRC Design Works شده است . این منطقه به عنوان مرفه ترین بندرگاه شانگهای مورد استفاده قرار می گیرد و اکنون ، انتخاب شده است تا به مردم اجازه لذت بردن از یک سبک جدید از زندگی و تجربه ای متفاوت از خرید را ببخشد.

در اینجا مجموعه ای از فروشگاههای لوکس ، کافه ها ، بارها همراه با مراکز مزایده اشیاء هنری و فروش مبلمانهایی با برندهای برگزیده وجود دارد. در یک منطقه ی آرام ، بعد از خریدتان در مجتمع به کافه بروید و از طعم و مزه حقیقی قهوه تان همراه با وزش باد و چشم اندازی از کشتی ها لذت ببرید. این تجربه ی متفاوت می تواند یک بعد از ظهر فوق العاده باشد برای کسانی که خواستار شیوه ای لوکس در زندگی هستند .

طراحی این اثر بر مبنای احترام و محافظت از انبار قدیمی صورت گرفته است ؛ ترکیبی از به باز شناسی و تاریخ با محیط جدید. تا زمانی که معماری گذشته یک شهر اهمیت داشته باشد ، طراحان فکر می کنند که باید آنرا به عنوان یک اثر ادبی خواند و قابل خواندن نگاه داشت . بسیار مهم است که مردم بتوانند از تاریخ و افسون غنی اش بهره ببرند . بنابراین ، در این طرح سعی شده است که بجای پرداختن به یک سبک از یک ساختار خالص و اصیل استفاده شود. اینجا مکان مناسبی برای فرار از هیاهو و سرعت زندگی شهریست ؛ محلی که شما می توانید همزمان با خرید خود ، نگاهی به گذشته ، حال و آینده داشته باشید. همه چیز در این مکان یادگار است ، یادگاری از معماری گذشته و یادگاری از این نسل مردم.

معماران و طراحان استودیو HRC Design Works این انبار قدیمی را با طراحی استثنایی خود همچون کافه ای گیاه پوش و کفش فروشی غار مانند به یکی از جاذبه های شانگهای تبدیل کرده اند و بازدید کنندگان را به تماشای این منطقه تاریخی دعوت می کنند. معماران این طرح برای ایجاد ساختار مورد نظرشان از مواد خامی چون سنگ ، مس و چوب سیقل داده نشده استفاده کرده اند و ارتباط عمیقی با طبیعت را در هر فضا نمایان کرده اند ؛ از فضاهای عمومی همچون فروشگاهها ، کافه ها و بارها تا سالن های پذیرش و محلهای مخصوص استعمال سیگار.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پلان مجموعه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد