معماران جوان

داشتنت ماضـی بود... آنهــم بعــــــید.....!!

معماران جوان

داشتنت ماضـی بود... آنهــم بعــــــید.....!!

خانه 4×4 _ تادائو آندو

خانه 4×4 _ تادائو آندو


بقیه در ادامه مطلب!

اولین خانه در نتیجه فعالیت های رقابتی سازمان یافته یک روزنامه بود و معمار مشهور تادائوآندو را به مراجعین معرفی می کرد . این خانه به مساحت 4 × 4 به طور کامل با نیازمندیهای محیط وفق داده شده است . یک عامل مهم در پروژه زمین لرزه ها بود که موجب خرابی زیاد در ناحیه شد . موقعی که اولین خانه به پایان رسید . مشتری دوم از آندو خواست خانه ای مشابه در همسایگی آن بسازد . در تقاضای دومی ، معمار قادر به تکمیل ایده اصلی اش از دوخانه بود اما هیچگونه صحبتی با دو مشتری راجع به افکار و ایده هایش نکرد . دو ساختمان در کنار ساحل دریای هیوکو در کناره بندر تجاری کوبه واقع می باشد . هرخانه در یک طرح و نقشه 4 × 4 متر با یک شرایط وی‍ژه در زمان طراحی ساختمانها قرار دارد . هر واحد از یک بلوک بتونی به عنوان یک برج نور ( فانوس دریایی ) در امتداد چشم انداز دریا به نظر می رسد . اولین خانه با چهار ابعاد حداقلی از کف تقریبا 4 × 4 متر دارد در عوض از لحاظ ارتفاع دارای زیر زمین ، طبقه هم کف و سه طبقه دیگر می باشد . خانه دوم موقعی که ما دسترسی های عمودی آن را بررسی می کنیم از خانه اول متفاوت می شود . درحالی که خانه اول دارای 5 پله می باشد . خانه دوم یک آسانسور دارد . تفاوت دیگر بین آنها موادی هستند که در آن بکار رفته اند . اولین خانه صرفا با بتون ساخته شده در حالی که دومین خانه از چوب بنا به تقاضای مشتری بکار رفت . هر طبقه از خانه برای فعالیت مختلف بکار می رود . انباری در زیر زمین ، دسترس و سرویس طبقه هم کف ، اتاق خواب در طبقه اول ، اتاق مطالعه در طبقه دوم ، آشپزخانه و اتاق غذا خوری در طبقه بالا بکار رفته است . فضاها تقریبا به سه جانب محدود شده اند درحالی که آنها در امتداد طبقه چهارم به روی دریا باز می شوند .


خانه 4×4 _ تادائو اندو

خانه 4×4 _ تادائو اندو

خانه 4×4 _ تادائو اندو

خانه 4×4 _ تادائو اندو

خانه 4×4 _ تادائو اندو

خانه 4×4 _ تادائو اندو

خانه 4×4 _ تادائو اندو

خانه 4×4 _ تادائو اندو

خانه 4×4 _ تادائو اندو

نظرات 3 + ارسال نظر
dnd5870 23 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 22:41 http://dnd5870.3de.ir

8495023044گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://dnd5870.3de.ir

BLACK MAN 23 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 22:50 http://www.ghoghnooschat.com

سلام دوست من
در فضایی گرم و بامحبت دور هم جمع میشویم تا ساعاتی درچت روم ققنوس
با فراغ بال و ارامش با هم گپی زده به گفتگو بنشینیم برای هم از شادی و نشاط بگوییم
راز موفقیت را باهم جستجو کنیم به ما بپیوندید در چت روم ققنوس کافیه تو گوگل بزنی ققنوس چت

dnd5870 23 - مهر‌ماه - 1391 ساعت 23:55 http://dnd5870.3de.ir

789560605گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://dnd5870.3de.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد