معماران جوان

داشتنت ماضـی بود... آنهــم بعــــــید.....!!

معماران جوان

داشتنت ماضـی بود... آنهــم بعــــــید.....!!

بلندترین برج مسکونی جهان در شهر "دبی"

بلندترین برج مسکونی جهان در شهر "دبی"


بقیه در ادامه مطلب!

بلندترین برج مسکونی جهان در شهر "دبی" امارات افتتاح شد و نام خود را در کتاب رکوردهای "گینس" به ثبت رساند.

 به نوشته روزنامه "الریاض" عربستان، پس از آنکه شهر "دبی" امارات در روز نخست سال ۲۰۱۰ میلادی شاهد افتتاح رسمی برج "خلیفه"، بلندترین برج جهان بود، روز چهارشنبه نیز از بلندترین برج مسکونی جهان در این شهر رونمایی شد و نام آن نیز در کتاب رکوردهای "گینس" به ثبت رسید.


مسئولان شرکت مجری طرح ساخت بلندترین برج مسکونی جهان در شهر "دبی" روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری در این شهر اعلام کردند که برج "پرنسس تاور"، با ارتفاع 414 متری، بلندترین برج مسکونی جهان به شمار می آید و علاوه بر ثبت رسمی آن در کتاب رکوردهای "گینس"، "شورای ساختمان های بلند و سکونتگاه های شهری" نیز این مساله را رسما مورد تایید قرار داد.


برج "پرنسس تاور" که در مساحت ۳۷ هزار و ۴۱۰ فوت مربع بنا شده و علاوه بر طبقه همکف آن، شامل شش طبقه زیرزمینی و ۱۰۰ طبقه دیگر در بالای طبقه همکف نیز می شود،  در مجموع ۷۶۳ آپارتمان جدا از هم تک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و لوکس را در خود جای داده است.





در همین رابطه، "فدریکو توبر"، رئیس شرکت مجری طرح ساخت بلندترین برج مسکونی جهان با بیان اینکه برج "پرنسس تاور" شامل ۹۵۷ پارکینگ خودرو و هشت فروشگاه بزرگ در طبقه همکف می باشد که بسیاری از نیازهای ساکنان برج را تامین می کنند، اعلام کرد که مدیریت برج "پرنسس تاور" فرآیند تحویل دادن آپارتمان ها را به مستاجران آن که از کشورهای مختلف جهان هستند، آغاز کرده است.


رئیس شرکت مجری طرح ساخت برج "پرنسس تاور" افزود: با پایان یافتن فرآیند ساخت برج "پرنسس تاور"، مشخص شده که ساخت این برج از نظر هندسه معماری، روش ساخت آن و موقعیت عالی در بندرگاه شهر "دبی"، یک دستاورد واقعی به شمار می آید.


در حالی که برج "خلیفه" شهر "دبی" با ۸۲۸ متر ارتفاع همچنان بلندترین آسمانخراش جهان به شمار می آید، برج "پرنسس تاور" این شهر نیز لقب بلندترین برج مسکونی جهان را به نام خود ثبت کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
site02 24 - شهریور‌ماه - 1391 ساعت 22:28 http://www.site02.z2z.ir

556055065087آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site02.z2z.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد